הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/9/2008 2:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  פיליפ איחלזון עם תוכן  מעצור הדראולי זוועה...!
נושא: מעצור הדראולי זוועה...! תאריך: 6/9/2008 2:07:00 PM
מחבר/ת: פיליפ איחלזון

יש לי מעצור Tektro Auriga Comp hydraulic disc, 160 mm rotor.
יש לי איתו המון בעיות המעצור הקדמי משתחרר לי כל נסיעה ואני חייב לחזק אותו (עם הבורג מאחורי הידית). ניסיתי לנעול את הבורג עם לק (כמו שהומלץ כאן) אבל זה לא ממש מצליח. המעצור האחורי עושה רעשים ונישמע כאילו הוא עוד שנייה מתפרק.
שניהם, גם הקדמי וגם האחורי משתחררים כמעט כל פעם שאני קופץ משהו או עושה איזה דרופ קטן. אני כל פעם חייב לעצור ולחזק אותם. זה הרס לי כבר אין ספור רכיבות.
(אני חייב לציין שהאופניים חדשות).
האם הבעיה בי? במערכת? במתקין? או שסתם החברה חרא.
(נ.ב היה לי לפני זה דיסק מכאני שמעולם מעולם לא עשה לי שום בעיה)

תודה :p
פיליפ


חזרה לפורום