נושא: מניסיון שלי: תאריך: 6/9/2008 2:54:00 PM
מחבר/ת: רומן ל
היי פיליפ יש לי אוטרו אליט של 2007,והיו לי גם מעצורים הללו. בעיקרון רכבתי איתם שנה והם לא עשו בעיות: לא השתחררו, כוח עצירה מספיק חזק ובעיקרון הייתי מרוצה. רק בגלל טיפשות מסוימת הרסתי את הבראקס הקידמי והחלפתי למכאניים. בעיקרון אני לא יכול להגיד שהוא זוועה (הוא היה זוועה אם הוא לא היה עוצר- והוא עוצר טוב ), אבל כנראה יש בעיה אחרת בהברגות לשילדה או למתאם. צריך לבדוק את העניין. בהצלחה
רומן
|