טקסט הודעת פורום
6/9/2008 10:02:00 PM
עדן עדן
אני רוכב מתחיל ואשמח אם תסבירו לי מהי רכיבת דאוון.
נושא:
אני רוכב מתחיל ואשמח אם תסבירו לי מהי רכיבת דאוון.
תאריך:
6/9/2008 10:02:00 PM
מחבר/ת:
עדן עדן
היי אני רוכב מתחיל ואשמח אם תסבירו לי מהי רכיבת דאוון היל ???
וגם פריי ריד והשאר
תודה רבה !!!
חזרה לפורום