טקסט הודעת פורום
| 6/10/2008 8:25:00 AM |
|
נושא: מי רוכב על intense 6.6 , yeti 575, titus motolite? תאריך: 6/10/2008 8:25:00 AM
מחבר/ת: גיל רובינשטיין
שלום :) שוקל שדרוג לאופניים ... מי יכול לספר חוויות / רשמים וכו´
או אפילו לתת סיבוב ....
המון תודה
גיל
|
חזרה לפורום |
|
|