טקסט הודעת פורום
| 6/10/2008 1:21:00 PM |
|
נושא: ספידומטר polar תאריך: 6/10/2008 1:21:00 PM
מחבר/ת: בנימין מאיר
בשעה טובה הזמנתי ספידומטר polar cs100. התקנתי אותו בדיוק לפי ההוראות שקיבלתי איתו. המגנט קרוב לחיישן וכו´. את הנתונים של הדופק הוא נותן כמו שצריך, אבל נתונים של מהירות הוא לא נותן בכלל. אשמח לעזרה תודה רבה.
|
חזרה לפורום |
|
|