נושא: חישן פולאר תאריך: 6/10/2008 6:47:00 PM
מחבר/ת: דורון מ
שחק עם החישן וקרב אותו ככול האפשר למגנט יפתר לך לי יש על שני האופניים CS100 ואחד מהם ביקר באגנטק 3 פעמים ביגלל הבעיה שאתה מתאר עד ששיחקתי עם החישן והיתחיל לעבוד מצוין שים לב שאתה מדליק את המחשבון שרצועת הדופק כבר עליך ורטובה אחרת הוא לא יזהה אותך אם קרה ולא מזהה כבה את המחשבון ותדליק תוך שאתה מצמיד את רצועת הדופק לחזה בהצלחה
|