טקסט הודעת פורום
6/10/2008 7:20:00 PM
אלכס אלכס
קריות
נושא:
קריות
תאריך:
6/10/2008 7:20:00 PM
מחבר/ת:
אלכס אלכס
אני מהקריות רוכב בעיקר בכרמל
נייד עם רכב אז אין לי בעיה לרכב במקומות אחרים באזור הצפון
ודרך אגב זה לא את זה אתה
חזרה לפורום