הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/15/2004 5:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  העצוב עם תוכן  אבד בקבוק isostar
נושא: אבד בקבוק isostar תאריך: 8/15/2004 5:39:00 PM
מחבר/ת: העצוב

אבד בקבוק isostar אי שם לאורך הירקון
השקעתי 45 שקל באיזוסטר בשביל הבקבוק מתנה , ואני מבואס לאללה .

סימני זיהוי : בקבוק אפור , רשום עליו איזוסטר באנגלית בצהוב , פקק צהוב

המוצא הישר יבוא על שכרו :o


חזרה לפורום