טקסט הודעת פורום
| 8/15/2004 5:39:00 PM |
|
נושא: אבד בקבוק isostar תאריך: 8/15/2004 5:39:00 PM
מחבר/ת: העצוב
אבד בקבוק isostar אי שם לאורך הירקון השקעתי 45 שקל באיזוסטר בשביל הבקבוק מתנה , ואני מבואס לאללה .
סימני זיהוי : בקבוק אפור , רשום עליו איזוסטר באנגלית בצהוב , פקק צהוב
המוצא הישר יבוא על שכרו :o
|
חזרה לפורום |
|
|