הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/11/2008 1:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  משה אש עם תוכן  Trance X
נושא: Trance X תאריך: 6/11/2008 1:54:00 PM
מחבר/ת: משה אש

לכל המהססים למינהם לגבי Trance X רכשתי לא מזמן אופנים מהסוג הנ"ל אצל היבואן את המכלולים התאמתי לאופי הרכיבה שלי..לא אכנס כאן לפרטים, אך ברצוני להדגיש שהדגם הזה הינו תפר מעולה לכל המחפשים רכיבה של Light AM לבין XC הם קלים וזרזים ומצד שני נותנים בראש לכל דרופ שעומד בדרכם ...זוית הראש 69.5 מעלות מתאימה בדיוק לביצועים הנ"ל מתפסים בעליות ויורדים ירידות במהירות עם תחושת ביטחון מוחלטת המתלה מדהים 5 אינש שלא נגמרים...בובינג מי שמע על זה ??...למוד ניסיון ומתלהב מהביצועים ממליץ ביותר .

משה אשכנזי.


חזרה לפורום