נושא: מה זה התיאבון הזה על הבוקר ?!?!? תאריך: 6/12/2008 11:01:00 AM
מחבר/ת: אמיר ברמן
בדרך כלל הרכיבות הן מוקדם בבוקרר (במיוחד בקיץ) אז אנחנו מתחילים בערך בשש-שבע בבוקר ומסיימים גג בעשר. מי יכול לאכול אורז/תפוחי אדמה/ בשר ובמיוחד דגים !!! על הבוקר. אני ממליץ לך פשוט לאכול משהו שאתה רגיל אליו בבוקר. אני אוכל קורנפלקס עם גבינה (כן אני יודע שזה מוזר, אבל ככה אני רגיל).
|