הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/12/2008 11:01:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר ברמן עם תוכן  מה זה התיאבון הזה על הבוקר ?!?!?
נושא: מה זה התיאבון הזה על הבוקר ?!?!? תאריך: 6/12/2008 11:01:00 AM
מחבר/ת: אמיר ברמן

בדרך כלל הרכיבות הן מוקדם בבוקרר (במיוחד בקיץ) אז אנחנו מתחילים בערך בשש-שבע בבוקר ומסיימים גג בעשר. מי יכול לאכול אורז/תפוחי אדמה/ בשר ובמיוחד דגים !!! על הבוקר. אני ממליץ לך פשוט לאכול משהו שאתה רגיל אליו בבוקר.
אני אוכל קורנפלקס עם גבינה (כן אני יודע שזה מוזר, אבל ככה אני רגיל).



חזרה לפורום