הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/12/2008 11:24:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איל ארז עם תוכן  לא צריך מתיחות.
נושא: לא צריך מתיחות. תאריך: 6/12/2008 11:24:00 AM
מחבר/ת: איל ארז

2-3 ק"מ לפני סוף הרכיבה (רצוי בשטח מישורי), תאט את הקצב, תעבור להילוך קל ותפדל בערך כ80 סיבובים לדקה ללא מאמץ.
אף פעם אל תסיים רכיבה מתנשף ועם דופק גבוה.


חזרה לפורום