הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/12/2008 1:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Yaniv K עם תוכן  Yeti575
נושא: Yeti575 תאריך: 6/12/2008 1:53:00 PM
מחבר/ת: Yaniv K

הי,

אני רוכב מזה שנה על Yeti575 מודל 2007.
את האופניים הרכיב אלעד קדוש (אני ממליץ לך לשוחח עימו - איש מקצטע מדהים וגם רוכב תחרותי).
את המכלולים כמובן אתה בוחר בהתאם לתצקיב ולכן הם יכולים להשפיע על חווית הרכיבה.
אבל גם בלי קשר למכלולים, השילדה של ה YEti מדהימה, קלת משקל ומתאימה הן לרכיבות XC ארוכות וסזיפיות, והן לרכיבות AM אגרסיביות (כמובן תלוי במכלולים). זו שילדה שמשדרת לרוכב היכן הוא נמצא, המון בטחון ברכיבה, קפיצות, ירידות חדות ועוד.

לגבי מכלולים, שלי מורכבים עם fox RP23 מאחור (ובהתאם למשקל שלי הם מתימות גם לרכיבה מאוד אגרסיבית), אם אתה רוכב כבד כדאי לך לשקול DHX. הבולם הקידמי Talas36 RLC, מערכת הינע של SRAM x9, מעצורי Avid Juicy 7, גלגלים DT Ex5.1 עם נאבות Hope, צמיגים של Maxiss בהתאם לסוג הרכיבה ועונת השנה.

העצה הטובה ביותר שלי היא להתקשר לאלעד ולהתייעץ עימו. הוא יכול לתת לך מידע גם על ה yeti וגם על שאר הדגמים שאתה שואל עליהם.

ניתן ליצור איתו קשר בטלפון 0502225001, תגיד לו שיניב הפנה אותך.

בהצלחה.


חזרה לפורום