נושא: גלגלים תאריך: 6/12/2008 1:57:00 PM
מחבר/ת: Yaniv K
הי,
אם עוד לא בחרת גלגלים אז אני ממליץ לך להתייעץ עם איש מקצוע בתחום.
תתקשר לאלעד קדוש 0502225001 ותבקש לקבל המלצה, תגיד לו שיניב הפנה אותך.
אני רוכב במשקל שלך עם סט DT ex 5.1 ונאבות Hope, המחיר יותרגבוה אך מדובר בגלגל ברמה מאוד גבוהה. בכל מקרה צודק החבר שהמליץ לך על הנאבות, הן יצירת מופת.
בהצלחה.
|