טקסט הודעת פורום
| 6/12/2008 4:04:00 PM |
|
נושא: לא בדיוק תאריך: 6/12/2008 4:04:00 PM
מחבר/ת: ששון ...
התכוונתי לצד השני של המעצור. יש שם מעין קליפס ואני משער שצריך להוציא אותו כדי לשחרר את הרפידות. אולי אני טועה... אז אתה מציע פשוט למשוך אותן החוצה עם צבת?
|
חזרה לפורום |
|
|