הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/12/2008 4:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ששון ... עם תוכן  לא בדיוק
נושא: לא בדיוק תאריך: 6/12/2008 4:04:00 PM
מחבר/ת: ששון ...

התכוונתי לצד השני של המעצור. יש שם מעין קליפס ואני משער שצריך להוציא אותו כדי לשחרר את הרפידות. אולי אני טועה... אז אתה מציע פשוט למשוך אותן החוצה עם צבת?


חזרה לפורום