טקסט הודעת פורום
6/12/2008 4:07:00 PM
ששון ...
צירפתי תמונה
נושא:
צירפתי תמונה
תאריך:
6/12/2008 4:07:00 PM
מחבר/ת:
ששון ...
האם צריך לשחרר את החלק בתמונה כדי לשלוף את הרפידות?
חזרה לפורום