נושא: מי אמר בשר דגים?! תאריך: 6/12/2008 7:49:00 PM
מחבר/ת: דרור דרגן
אמרתי שזה אחרי אימון והתכוונתי לאימון משקולות אבל גם לאחר אירובי הגוף צריך לקבל חלבונים ופחמימות! ובנאדם שאל מה צריך לאכול לפני אימון אז אמרתי לו פחמימות שזה תפוחי אדמה אורז וכאלה ואם אתם קמים מוקדם בבוקר אומרים שהשיטה הכי טובה לשרוף קלוריות(אם זאת המטרה שלכם) אז זה לקום בבוקר לשתות הרבה מים להתחיל לרוץ(לא לאכול כלום) אבל מכיין שאתם עושים את זה פעילות של כמה שעות צריך לאכול משו עם קצת אנרגיה לפני. גם בקורנפלקס יש קלוריות ופחמימות אבל אפשר גם מקרוני עם גבינה או אורז עם חלב זה לא משו כבד ואחרי הרכיבה לנגב כמה לחמים בכמה קופסאות של גבינה לבנה(בגבינה לבנה מלא חלבונים) :suss:
|