טקסט הודעת פורום
| 6/12/2008 10:01:00 PM |
|
נושא: שילוב של צמיגים תאריך: 6/12/2008 10:01:00 PM
מחבר/ת: אריק ARIK
יש עצות לגבי שילוב של צמיגי MINON DH 2.7F/2.35R אני יודע שזה לא מה שהרוב שמים אבל בכל זאת... מיודע לקייבר (פרירייד ואול מאונטיין) אני לא מרבה בטיולים ארוכים מתקשה למצוא צמיג קידמי 2.5 לכן השאלה נשאלת.
|
חזרה לפורום |
|
|