טקסט הודעת פורום
6/12/2008 10:57:00 PM
amir fr
אין סיבה לקדמי יותר מ 2.5
נושא:
אין סיבה לקדמי יותר מ 2.5
תאריך:
6/12/2008 10:57:00 PM
מחבר/ת:
amir fr
המקסיס הקדמיים אוחזים מדהים אבל לא אוהבים להתגלגל
אני הייתי הולך על 2.35 גם על הקדמי
חזרה לפורום