הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/12/2008 10:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  amir fr עם תוכן   אין סיבה לקדמי יותר מ 2.5
נושא: אין סיבה לקדמי יותר מ 2.5 תאריך: 6/12/2008 10:57:00 PM
מחבר/ת: amir fr

המקסיס הקדמיים אוחזים מדהים אבל לא אוהבים להתגלגל
אני הייתי הולך על 2.35 גם על הקדמי


חזרה לפורום