טקסט הודעת פורום
| 6/12/2008 11:32:00 PM |
|
נושא: יש מחסור בארץ ב2.5 קידמי תאריך: 6/12/2008 11:32:00 PM
מחבר/ת: אריק ARIK
לאחר שהזמנתי באיזה מקום הביאו לי 2 צמיגים של 2.35 אבל שתיהם אחוריים :mad: כמובן שלא הסכמתי לשים את האחורי בתור קידמי ףזה מה שמביא אותי לצמיג הקידמי 2.7 כנראה שאני אוותר גם עליו ופשוט אחכה :(
|
חזרה לפורום |
|
|