הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/12/2008 11:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריק ARIK עם תוכן  יש מחסור בארץ ב2.5 קידמי
נושא: יש מחסור בארץ ב2.5 קידמי תאריך: 6/12/2008 11:32:00 PM
מחבר/ת: אריק ARIK

לאחר שהזמנתי באיזה מקום הביאו לי 2 צמיגים של 2.35 אבל שתיהם אחוריים :mad:
כמובן שלא הסכמתי לשים את האחורי בתור קידמי ףזה מה שמביא אותי לצמיג הקידמי 2.7
כנראה שאני אוותר גם עליו ופשוט אחכה :(


חזרה לפורום