טקסט הודעת פורום
6/12/2008 11:45:00 PM
אורי שפירא
בולמים אחוריים של מרזוקי
נושא:
בולמים אחוריים של מרזוקי
תאריך:
6/12/2008 11:45:00 PM
מחבר/ת:
אורי שפירא
ידוע למישהוא מי מיבא אותם?
והאם לדעתכם יש מקום בו אוכל להחליף את ה RP23 שלי לבולם של מרזוקי?
חזרה לפורום