נושא: עזרה בנושא צמיגים.. תאריך: 6/13/2008 5:58:00 AM
מחבר/ת: דוד מושיקו
אני רוכב XC ,האופניים שלי עם צמיג מסוגProwler MX WTB 26*2.1 . http://www.wtb.com/products/tires/xc/prowlermx2_1/
האם מומלץ להחליף לצמיגי MAXXIS high roller 26*2.35 או שעדיף להישאר עם מה שיש לי כלומר ש 2.35 יותר קשה ברכיבות נפח..? ומה עדיף צמיג טיובליס או עם פנימית.? http://www.maxxis.com/products/bicycle/product_detail.asp?id=251
|