נושא: שידרוג בולם אחורי ל- DT SWISS תאריך: 6/13/2008 6:43:00 AM
מחבר/ת: זיו אילון
שלום,
יש GT IDrive 4 3.0 שנת 2007. אני מעוניין לשדרג את הבולם האחורי ל DT SWISS EX200. הבעיה שלי, היא שאני לא מצליח להבין אייך ומה למדוד בכדי להזמין את ה-mounting hardware המתאים (מהזמינים):
* M6x21.8 * M6X22.2 * M8x15.8 * M8x21.8
בתודה מראש, זיו
|