הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/13/2008 6:43:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו אילון עם תוכן  שידרוג בולם אחורי ל- DT SWISS
נושא: שידרוג בולם אחורי ל- DT SWISS תאריך: 6/13/2008 6:43:00 AM
מחבר/ת: זיו אילון

שלום,

יש GT IDrive 4 3.0 שנת 2007.
אני מעוניין לשדרג את הבולם האחורי ל DT SWISS EX200.
הבעיה שלי, היא שאני לא מצליח להבין אייך ומה למדוד בכדי להזמין את ה-mounting hardware המתאים (מהזמינים):

* M6x21.8
* M6X22.2
* M8x15.8
* M8x21.8

בתודה מראש,
זיו


חזרה לפורום