נושא: יש מספיק צמיגים תאריך: 6/13/2008 8:53:00 AM
מחבר/ת: אמיר ברמן
אם תרצה אני תשאיר לי טלפון שלך, מאוחר יותר אני הולך לקחת את האופניים שלי מהמכונאי ויש לו שם מקסיס מיניון 2.5 DH אם זה מה שאתה מחפש (דרך אגב אני רוכב עם זה מקדימה). אם תרצה אני אקשר ביניכם. דרך אגב החנות היא ביהוד.
|