הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/13/2008 8:53:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר ברמן עם תוכן  יש מספיק צמיגים
נושא: יש מספיק צמיגים תאריך: 6/13/2008 8:53:00 AM
מחבר/ת: אמיר ברמן

אם תרצה אני תשאיר לי טלפון שלך, מאוחר יותר אני הולך לקחת את האופניים שלי מהמכונאי ויש לו שם מקסיס מיניון 2.5 DH אם זה מה שאתה מחפש (דרך אגב אני רוכב עם זה מקדימה). אם תרצה אני אקשר ביניכם. דרך אגב החנות היא ביהוד.


חזרה לפורום