טקסט הודעת פורום
| 6/13/2008 11:03:00 AM |
|
נושא: תודה תאריך: 6/13/2008 11:03:00 AM
מחבר/ת: אריק ARIK
כבר אישרתי למכונאי שלי שיזמין היום צמיג 2.35/2.5 קידמי מה שיבוא קודם ככה שאני פשוט אצטרך לחכות בנתיים רוכב עם KENDA NEVEGAL 2.35 שקיבלתי על האופניים.
|
חזרה לפורום |
|
|