הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/13/2008 12:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  מדובר במידת הבורג המחברת את הבולם לשלדה ולמתלה
נושא: מדובר במידת הבורג המחברת את הבולם לשלדה ולמתלה תאריך: 6/13/2008 12:13:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

התבריג הוא מילימטרי.
M6 ו M8 מייצגים את קוטר הבורג (6מ"מ ו 8מ"מ בהתאמה).
המידה השניה מתארת את אורך הבורג.

פשוט לפרק ולמדוד. סביר להניח ששני הברגים אינם זהים....



חזרה לפורום