הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/13/2008 12:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר ברמן עם תוכן  בדקתי ויש
נושא: בדקתי ויש תאריך: 6/13/2008 12:40:00 PM
מחבר/ת: אמיר ברמן

קודם כל זה אחלה צמיג מה שיש לך.
לקחתי את האופניים שלי קודםף ובדקתי לך.
בחנות Bike Planet ביהוד יש Maxxis Minion 2.5 dh.
יש אופציה גם לטיובלס וגם לפנימית.


חזרה לפורום