טקסט הודעת פורום
6/13/2008 1:47:00 PM
אריק ARIK
גם בדקתי שם רק בסניף ת"א ולא היה
נושא:
גם בדקתי שם רק בסניף ת"א ולא היה
תאריך:
6/13/2008 1:47:00 PM
מחבר/ת:
אריק ARIK
:mad:
לא נורא כבר הכל הסתדר ושוב תודה
חזרה לפורום