נושא: שלום קניתי SARACEN RAW 2 08 ובחנות אמרו לי שהם תאריך: 6/13/2008 2:21:00 PM
מחבר/ת: עדן עדן
עולות 2500 ובפעם השניה שבאתי אחרי חודש בארך אמרו לי שהביאו דגם חדש 2008 והם עולות משהו כמו 3000 ועשו לי ולחבר שלי הנחה ל2600
אם מישהו מבין במחיר של האופניים האלה ויכול לעזור לי ולהגיד לי כמה הם באמת עולות ואם מה שאמרו לי בחנות נכון אני אשמח
:D תודה עדן
|