הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/13/2008 2:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי ליבוביץ עם תוכן  דרושה דעתכם...
נושא: דרושה דעתכם... תאריך: 6/13/2008 2:56:00 PM
מחבר/ת: אורי ליבוביץ

הגיע הזמן להתחדש ובחיפוש קל הגעתי לIRON HORSE WARRIOR 0.6.
הסגנון שלי זה AM ובחנות הוא ימכור לי את האופניים (דגם 07) ב4500 הנה קישור:http://www.ironhorsebikes.com/home.php?country=int

אשמח אם תגידו לי מה דעתכם




חזרה לפורום