טקסט הודעת פורום
| 6/13/2008 2:56:00 PM |
|
נושא: דרושה דעתכם... תאריך: 6/13/2008 2:56:00 PM
מחבר/ת: אורי ליבוביץ
הגיע הזמן להתחדש ובחיפוש קל הגעתי לIRON HORSE WARRIOR 0.6. הסגנון שלי זה AM ובחנות הוא ימכור לי את האופניים (דגם 07) ב4500 הנה קישור:http://www.ironhorsebikes.com/home.php?country=int
אשמח אם תגידו לי מה דעתכם
|
חזרה לפורום |
|
|