טקסט הודעת פורום
| 6/13/2008 5:17:00 PM |
|
נושא: אבד ג´י פי אס גרמין צהוב בחניון יער קדושים תאריך: 6/13/2008 5:17:00 PM
מחבר/ת: יוסף גריי
אבד גרמין eTrex צהוב בחניון יער קדושים ב-13/06/08 בצהריים. אם מישהו יכול לעזור התקשרו בבקשה ל-0545606860 או אימייל ל[email protected] תודה!
|
חזרה לפורום |
|
|