טקסט הודעת פורום
| 6/13/2008 6:13:00 PM |
|
נושא: הטענת נתונים של מסלולים לGPS תאריך: 6/13/2008 6:13:00 PM
מחבר/ת: עירן רואמי
יש לי GPS בן שנתיים MIO בגדם DIGI WALKER C250. השאלה שלי איך אני מכניס לו מסלולים שחברים המליצו עליהם בפורומים השונים וצירפו קבצים כמו CD טורבו ואחרים?
|
חזרה לפורום |
|
|