הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/13/2008 6:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  הבנתי שזה כבר מאוחר
נושא: הבנתי שזה כבר מאוחר תאריך: 6/13/2008 6:18:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אבל יש לי נווגל DH 2.5 חדש לגמרי, שאני רוצה להחליף.
אם אתה מעוניין צור קשר במסרים.


חזרה לפורום