טקסט הודעת פורום
6/13/2008 6:18:00 PM
איתן ברמן
הבנתי שזה כבר מאוחר
נושא:
הבנתי שזה כבר מאוחר
תאריך:
6/13/2008 6:18:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
אבל יש לי נווגל DH 2.5 חדש לגמרי, שאני רוצה להחליף.
אם אתה מעוניין צור קשר במסרים.
חזרה לפורום