הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/13/2008 9:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לדעתי אחלה אופניים באחלה מחיר
נושא: לדעתי אחלה אופניים באחלה מחיר תאריך: 6/13/2008 9:31:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

הנסיון שלי איתם מוגבל לרכיבה אורבנית קצרה, אבל ההתרשמות שלי היתה טובה מהגיאומטריה והנוחות.
האיבזור טוב כשלעצמו, ומדהים ביחס למחיר. ב-4500 זה מציאה של ממש.

תתחדש ;)


חזרה לפורום