טקסט הודעת פורום
| 6/13/2008 9:31:00 PM |
|
נושא: לדעתי אחלה אופניים באחלה מחיר תאריך: 6/13/2008 9:31:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
הנסיון שלי איתם מוגבל לרכיבה אורבנית קצרה, אבל ההתרשמות שלי היתה טובה מהגיאומטריה והנוחות. האיבזור טוב כשלעצמו, ומדהים ביחס למחיר. ב-4500 זה מציאה של ממש.
תתחדש ;)
|
חזרה לפורום |
|
|