נושא: הגיון של מומחים: ג´יפה עם או בלי פס גומי? תאריך: 6/14/2008 4:55:00 PM
מחבר/ת: דב טיבי
אני רוכב בשטח עם פנימיות +ג´יפה ובנוסף פס גומי. לאחרונה היו לי מספר פנצ´רים ומומחה אמר לי שאם משתמשים בפנימית וג´יפה יש להוריד את פס הגומי כי הפס מגביל את מגע הג´יפה עם האוויר ולכן פעולת האטימה של הג´יפה אינה מתבצעת. מה דעתכם?
|