טקסט הודעת פורום
6/14/2008 7:20:00 PM
ben g
הדיימונבק
נושא:
הדיימונבק
תאריך:
6/14/2008 7:20:00 PM
מחבר/ת:
ben g
אחלה חברה ודגם מצויין, אנחנו מוכרים כאלה בחנות בת"א אולי אני יכול לארגן לך הנחה ...
תודיע לי אם אתה מעוניין
חזרה לפורום