הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/14/2008 7:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ben g עם תוכן  הדיימונבק
נושא: הדיימונבק תאריך: 6/14/2008 7:20:00 PM
מחבר/ת: ben g

אחלה חברה ודגם מצויין, אנחנו מוכרים כאלה בחנות בת"א אולי אני יכול לארגן לך הנחה ...

תודיע לי אם אתה מעוניין


חזרה לפורום