טקסט הודעת פורום
6/14/2008 7:58:00 PM
לואי ע
לדעתי
נושא:
לדעתי
תאריך:
6/14/2008 7:58:00 PM
מחבר/ת:
לואי ע
פנימית טובה עם חומר עדיף מאשר סתם פנימית עם בס גומי
חזרה לפורום