הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/14/2008 7:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לואי ע עם תוכן  לדעתי
נושא: לדעתי תאריך: 6/14/2008 7:58:00 PM
מחבר/ת: לואי ע

פנימית טובה עם חומר עדיף מאשר סתם פנימית עם בס גומי


חזרה לפורום