הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/14/2008 10:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  amir fr עם תוכן  הייתי שם שישי
נושא: הייתי שם שישי  תאריך: 6/14/2008 10:51:00 PM
מחבר/ת: amir fr

עד שעה 5 עשיתי את המעינות והכול היה כרגיל חוץ
מאיזה ערימת חול קטנה בכניסה לסינגל



חזרה לפורום