נושא: טוב אם זה לא כל כך נורא.. תאריך: 6/15/2008 1:50:00 PM
מחבר/ת: תום שריר
אז זה כן אני קניתי את האופניים(סתם רשמתי שאני חבר)פשוט דאגתי פרסמתי מודעות באינטרנט(באתר עדיין לא) מספר השילדה נמצא מתחת לציר הראשי(אם תהפוך את האופניים אתה תראה את זה חרוט על השלדה מתחת לפדלים) אבל דיברתי עם כמה אנשים(ביניהם חנויות אופניים) ואמרו לי שלא נורא ואין לי מה לפחד כי לא אני הגנב ואין לי למה לפנות למשטרה כי הם סתם יחרימו לי אותם ואני אפסיד כסף האופניים מסוג יאקוזה צ´ימפירה הם במצב חדש לגמרי(כאילו גנבו אותם מחנות) אני מקווה שכל העניין הזה יגמר בטוב
|