טקסט הודעת פורום
| 6/15/2008 3:48:00 PM |
|
נושא: GHOST ERT תאריך: 6/15/2008 3:48:00 PM
מחבר/ת: אורי שפירא
שלום לכולם! כרגע אני רוכב AM אגרסיבי על קנונדייל פרופיט מאובזרות ברמה גבוהה ( פוקס RP23, מרזוקי AM1, גלגלי DEETRACKS וכו´ ) ניתקלתי בשילדת GHOST ERT יד שנייה וחשבתי להחליף... מישהוא מכיר את השילדה הנ"ל? יש המלצות?
|
חזרה לפורום |
|
|