הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/15/2008 10:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עינב ??? עם תוכן  לגבי שאלך: לעבור לש"מ? או לא...
נושא: לגבי שאלך: לעבור לש"מ? או לא... תאריך: 6/15/2008 10:12:00 PM
מחבר/ת: עינב ???

תקשיב,

ציינת שמרבית רכיבותיך מתקיימות בתוך העיר פעם-פעמיים בשבוע ולשטח יוצא לך לצאת פעם בשבועיים-שלושה לירקון,לטרון בן"ש.

רכיבה בירקון: ממש ממש לא מצריכה ש"מ.
רכיבה בבן"ש ובלטרון: בהחלט יש את היתרונות לש"מ,אך שוב - לא הייתי עובר לש"מ בשביל רכיבה של פעם בחודש וחצי(בהנחה שלא כל 3 שבועות אתה בבן"ש או לטרון)

כן - ש"מ יטיב יותר עם הגב מאשר ז"ק.
אבל לא רואה סיבות מודקות לעבור לש"מ בהתאם למה שכתבת.

תמשיך לרכב ולהינות מאופני הז"ק שלך...


חזרה לפורום