הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/16/2008 5:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אפיק שמיר עם תוכן  כנס לגבי הSARACEN RAW
נושא: כנס לגבי הSARACEN RAW תאריך: 6/16/2008 5:22:00 PM
מחבר/ת: אפיק שמיר

א הם אחלה אופניים יש אותם לחבר שלי הם טיפה כבדות אבל הן יפות וחיות רעות בשטח ואם אתה גר באזור הקריות חיפה יש חנות קוראים לה אופני הקריון יש אותם שם ב2400 והוא נותן לך אחריות על כיוון הילוכים כל מיני תיקונים על השילדה והכל לשלוש שנים ואולי גם תצליח להוריד אותו עוד קצת בקיצור םא אתהקונה אותם תתחדש אחלה אופניים במחיר מציאה
:giveFinger:


חזרה לפורום