הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/16/2008 7:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי ליבוביץ עם תוכן  מה שדופק את הגב
נושא: מה שדופק את הגב תאריך: 6/16/2008 7:40:00 PM
מחבר/ת: אורי ליבוביץ

זה המכות שהגוף סופג מהמהמורות שבדרך. אין יותר מידי מהמורות רציניות שפוגעות בגב בתוך העיר. ורכיבת שטח פעם ב3 שבועות לא תפגע לך בגב כי זה במינון נמוך והאופנים שלך הם ממש אחלה אופני ז"ק אז חבל להוציא כל כך הרבה כסף. :rating:


חזרה לפורום