טקסט הודעת פורום
6/16/2008 9:42:00 PM
עופר למברגר
גובה כיסא
נושא:
גובה כיסא
תאריך:
6/16/2008 9:42:00 PM
מחבר/ת:
עופר למברגר
שלום
האם הרגליים צריכים להיות ישרות בזמן הדיווש.
אם כן זה לא נוח כי אני לא מגיע לרצפה עם האופניים.
אודה לתשובה
חזרה לפורום