הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/16/2008 9:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עופר למברגר עם תוכן  גובה כיסא
נושא: גובה כיסא תאריך: 6/16/2008 9:42:00 PM
מחבר/ת: עופר למברגר

שלום

האם הרגליים צריכים להיות ישרות בזמן הדיווש.
אם כן זה לא נוח כי אני לא מגיע לרצפה עם האופניים.

אודה לתשובה


חזרה לפורום