נושא: לא ממש. תאריך: 6/17/2008 1:32:00 AM
מחבר/ת: נועם גרימברג
הן לא אמורות להתישר כי אז אתה עלול לדפוק את הברך. כלל אצבע (אחד מני רבים) הוא להניח את העקב על הפדל ולהוריד את הפדל עד לקצה התחתון. הגובה הנכון אמור להיות הגובה בו הברל מתישרת במצב זה. כמובן לא רוכבים עם העקב כך שבגובה זה לא תתישר הברך. אתה יכול לרכב נמוך מזה, אם יש צורך לעבור קטעים טכניים או עם נוח לך יותר, אל רצוי לא לרכב גבוה יותר.
|