טקסט הודעת פורום
| 6/17/2008 11:39:00 AM |
|
נושא: בן... תאריך: 6/17/2008 11:39:00 AM
מחבר/ת: אסף פרץ
אם זה X3 משנת 2005 ומעלה אז המהלך האחורי שלהם 7 אינצ´(שילדה כמו של הX7) אם מתחת ל2005 המהלך האחורי הוא 6אינצ´ כמו בכל הX6... :suss: :suss: :suss:
|
חזרה לפורום |
|
|