הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/17/2008 11:39:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף פרץ עם תוכן  בן...
נושא: בן... תאריך: 6/17/2008 11:39:00 AM
מחבר/ת: אסף פרץ

אם זה X3 משנת 2005 ומעלה אז המהלך האחורי שלהם 7 אינצ´(שילדה כמו של הX7)
אם מתחת ל2005 המהלך האחורי הוא 6אינצ´ כמו בכל הX6...
:suss: :suss: :suss:


חזרה לפורום