טקסט הודעת פורום
6/17/2008 11:50:00 AM
משה
ראלי A5
נושא:
ראלי A5
תאריך:
6/17/2008 11:50:00 AM
מחבר/ת:
משה
רציתי לשמוע דעתכם על ראלי A5:
איזה סוג שלדה? האם שווה להשקיע בהן?
כמה שווה לתת על אופנים כאלו ללא איבזור מיוחד?
חזרה לפורום