הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/17/2008 12:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מאור ניסים עם תוכן  אני אל היתי עובר לשיכך מלא..
נושא: אני אל היתי עובר לשיכך מלא.. תאריך: 6/17/2008 12:53:00 PM
מחבר/ת: מאור ניסים

אם רוב הרכיבות בעיר אז אין כל כך טעם לעבור לשיכוך מלא...ש"מ בהחלט יהיה יותר נוח ויותר טוב לגב אבל לא בצורה משמעותית..ובנוסף, לרכיבת עיר עדיף זנב קשיח כי השילדה יותר קלה והאופניים תופסות יותר מהירות.

ואם בכל זאת תחלטי לעבור לש"מ..אז היתי ממליץ באמת על המותגים עם המוניטין הגדול יותר..(ספשלייזד,טרק)...את המרין אני לא מכיר אבל קונה אני גם יודע שטוב למרות שאין אחריות להרבה זמן..


חזרה לפורום