טקסט הודעת פורום
6/17/2008 12:59:00 PM
מאור ניסים
מה עדיף?
נושא:
מה עדיף?
תאריך:
6/17/2008 12:59:00 PM
מחבר/ת:
מאור ניסים
kona dawg או haro x6?
מבחינת איבזור, מחיר, שילדה, אחריות וכל השאר..
תודה לעונים.
חזרה לפורום