טקסט הודעת פורום
| 6/17/2008 1:14:00 PM |
|
נושא: אני בא תאריך: 6/17/2008 1:14:00 PM
מחבר/ת: אביב .א.
אני בא :p :p :p יהיו 2 באנשי מינימום(אם אתה בא :giveFinger: ) אני גר רחוק ואין לי אפשרות להתאמן על המסלול אבל אני מאמין שיהיה בסדר מה כדאי מחובר או לא?
|
חזרה לפורום |
|
|