הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/17/2008 1:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביב .א. עם תוכן  אני בא
נושא: אני בא תאריך: 6/17/2008 1:14:00 PM
מחבר/ת: אביב .א.

אני בא :p :p :p
יהיו 2 באנשי מינימום(אם אתה בא :giveFinger: )
אני גר רחוק ואין לי אפשרות להתאמן על המסלול אבל אני מאמין שיהיה בסדר
מה כדאי מחובר או לא?


חזרה לפורום