נושא: גם אני לא הייתי עובר תאריך: 6/17/2008 2:25:00 PM
מחבר/ת: אבי ש
לא הייתי עובר בטח בפארק הירקון שם הייתי רוצה אפילו אופני כביש כמה שיותר ! אבל אין לך ממש סיבה אני כמוך ומסתפק בז"ק GT 1.0 ואפילו נועל מידי פעם את הבולם הקדמי ! לא לדבר על איבוד אנרגיה משקל ומחיר באמת אין צורך, אני מכיר כמה שחזרו לז"ק שם אפשר באותו מחיר להשיג מפרטים גבוהים מאד !
|