הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/17/2008 2:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבי ש עם תוכן  גם אני לא הייתי עובר
נושא: גם אני לא הייתי עובר  תאריך: 6/17/2008 2:25:00 PM
מחבר/ת: אבי ש

לא הייתי עובר בטח בפארק הירקון שם הייתי רוצה אפילו אופני כביש כמה שיותר !
אבל אין לך ממש סיבה אני כמוך ומסתפק בז"ק GT 1.0 ואפילו נועל מידי פעם את הבולם הקדמי !
לא לדבר על איבוד אנרגיה משקל ומחיר באמת אין צורך, אני מכיר כמה שחזרו לז"ק שם אפשר באותו מחיר להשיג מפרטים גבוהים מאד !


חזרה לפורום